piątek, 13 czerwca 2014

Co zrobić gdy chomik ma czkawkę?

Cześć! Zauważyliście kiedyś u waszego pupila podskakiwanie, a tym czasem chomik nie ruszał się z miejsca? Czasem temu dziwnemu zachowanie towarzyszyło piszczenie? To znaczy, że zwierzątko ma czkawkę. Czy to dobrze? Jak najbardziej! Słyszałam, że wszystkie ssaki powinny czasami mieć czkawkę. Gdyby nasz chomik nigdy nie miał czkawki to powinien być powód do zmartwień. Jeśli jednak jesteśmy zaniepokojeni tym zjawiskiem możemy doprowadzić zwierzaka do poidełka albo zamoczyć palec w wodzie i dać mu do polizania. Ale najlepiej nic nie róbcie. Chomik sam sobie poradzi :)
Post króciutki, ale tyle wystarczy.
Bloom/Klaudia

1 komentarze:

  1. Ciekawe... Nie mam chomika, ale zawsze chciałam mieć, cudowne zwierzaki... :)
    Zapraszam do mnie:
    http://czassredniowiecza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena