poniedziałek, 16 czerwca 2014

Historia Loli

Cześć! Dzisiaj napiszę o tym jak to się stało, że Lola jest moim chomikiem :)
Zaczęło się od tego, że moja przyjaciółka powiedziała mi, że w Sobótce otwarli nowy sklep zoologiczny i kupiła tam szczura. Też chciałam mieć jakiegoś gryzonia, niekoniecznie szczura. Miałam psa, kota i rybkę, ale chciałam mieć takie własne zwierzątko, że ja się nim tylko opiekuje, a nie rodzice. W końcu ubłagałam rodziców. 23.09.2013r. po szkole poszłyśmy z Nikolą do tego sklepu. Chciałam kupić myszkę, ale niestety, były za małe. Moją uwagę przykuły chomiki. Nigdy nie miałam chomika, więc postanowiłam spróbować. Powiedziałam pani, że chcę kupić chomika. Zapytała się mnie czy chłopczyka czy dziewczynkę. Powiedziałam, że dziewczynkę. Wyciągnęła ich akwarium i zapytała się mnie, którego chcę. Wskazałam. Chłopczyk. Drugi raz wskazałam. Chłopczyk. Trzeci raz wskazałam. Dziewczynka! Zapłaciłam za nią 8 zł i kupiłam karmę za 3,50 zł. Gdy wracałyśmy z Nikolą do domu zapytała się mnie jak nazwę chomika. Myślałam, myślałam... może Lola? I za chwilę Nikola się mnie pyta : A może Lola? Powiedziałam, że też o tym myślałam. Wyciągnęłam moją dziewczynką i powiedziałam : Nadaję ci imię Lola...
Czyż to nie piękna historia? xD
Bloom/Klaudia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena