sobota, 21 czerwca 2014

Jak można się bawić z chomikem

Siemka xd :D. To tak. No z chomikiem no dawać mu palca do gryzienia , nie bójcie się on was nie będzie mocno gryzł... chyba że podłożysz mu rękę z strachem to cię pogryzie . Po prostu gładko daj mu palec  i on cię tak będzie fajnie drapał ząbkami, takie fajne uczucie . zabawa numer dwa xD : Delikatnie się szarp z chomikiem jedzeniem że na przykład trzymasz palcami  jego najpyszniejszy smakołyk. i on go chce zabrać ząbkami i  i ty mówisz nie nie .  i potem mu dajesz i mówisz no już masz . kumasz xd ? :D .  I inne fajne zabawy możesz ty wymyślić. ja już mam parę wymyślonych I to na tyle jaką zabawę wymyśliłeś/aś pisz  w komie . Papa




                                             Julka/Julix

3 komentarze:

  1. AAAA !!!! Coraz częściej spotykam blogi o zwierzętach ;) A najfajniejsze jest to że to blog o.... CHOMIKACH <3 Najukochańszych zwierząt na świecie <3 Miałam kiedyś chomika King się nazywał ;) Niestety zdechł mi ze starości ;(
    Strasznie kocham zwierzęta, a chomiki najbardziej (choć teraz będę miała królika) zaobserwuję twój blog bo jest o zwierzętach i są w nim ciekawe i dobre rady. Zabaw dla chomika jest mnóstwo i jak napisałaś można wymyślić :) Ja robiłam tunele po rolkach z papieru toaletowego xD
    Pozdrawiam serdecznie ;) Jeszcze raz mówię że obserwuję :D
    Jeśli możesz to i zaobserwuj mój, o zwierzętach :)
    kitty-mycat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak tylko że to ja napisałam xd ;D . ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam takiego samego chomka tylko, że samca i wabi się star

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena