niedziela, 15 czerwca 2014

Jak skutecznie wyczyścić poidełko?

Hej! Jeśli macie chomika już dłuższy czas i gdy wymieniacie mu wodę w poidełku możecie zauważyć, że jest coraz brudniejsze. Płukanie nic nie daje, a chusteczką trudno je wyczyścić. Jest to osad, który bierze się z wody i do tego okropnie śmierdzi. Moje poidełko było całe w tym osadzie i już miałam kupić nowe, kiedy pani z zoologicznego doradziła mi co zrobić. Trzeba nasypać do poidełka trochę ryżu, gdzieś tyle :
Tam na dole, to białe to ryż :) Następnie nalać wody i wstrząsnąć. Oczywiście wylać i nalać przeznaczonej dla chomika. Uprzedzam, że od razu wszystko się nie wyczyści, ale z czasem...
Moje poidełko po paru takich razach teraz tak wygląda. Na dole jest jeszcze brudne, ale w porównaniu z tym co było...
Mam nadzieję, że pomogłam.
Bloom/Klaudia

3 komentarze:

  1. O fajnie, widzę, że też prowadzisz blog o zwierzaku, polecę twój blog po lewej stronie ;)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O i napiszesz mi jak zrobiłaś ten pasek pod postem z facebookiem twitterem...? :) O i może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia Górniak : Ok. Po prostu pobrałam szablon, w którym był ten pasek. To jest link do tego szablonu : http://btemplates.com/2012/blogger-template-elite-minima/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena