wtorek, 3 czerwca 2014

Jaką karmę wybrać dla chomika?

Cześć! Dzisiaj napiszę o tym jaką karmę najlepiej wybrać dla chomika. Więc najlepsza będzie taka, która ma jak najwięcej naturalnych składników np. ziarna słonecznika i dyni, suszone banany, orzechy itp. W mojej karmie jest nawet popcorn :D Lola go uwielbia. Jeśli nie wiecie na jaką karmę się zdecydować najlepiej poproście o radę sprzedawce w zoologicznym. Mi akurat pani powiedziała jaką oni karmią chomiki i taką też daję Loli do dziś. Oto zdjęcie tego cuda :
Jak widzicie nie jest ona firmowa. A nazywa się Mieszanka z bananem i kosztuje tylko 3.50 zł! Oprócz naturalnych składników są też chrupki, które przypadły do gustu mojemu zwierzakowi. Ale są też takie, które są ostatnią rzeczą do zjedzenia, którą by zjadła. I tak według mnie to jest dobra karma. Jeśli też kupujecie karmę w woreczku to nie trzymajcie jej tam! Najlepiej załatwcie sobie jakieś pudełko po ciastkach i tam trzymajcie chomikowe jedzenie. Dlaczego? Ponieważ karma może zwietrzeć lub się rozsypać, a tego nie chcemy. Oto mój pojemnik na karmę :
Po ciastkach :D No i ostatni punkt programu... Ile dawać tej karmy do miseczki? Jak wiecie miseczki na karmę są dosyć duże, ale to nie znaczy, że mają być zapełnione po brzegi! Chomik jest małym zwierzątkiem i nie można go tak zmuszać do jedzenia. Ja daję tyle mojej Lolci :
I tak chomik nie zje tego wszystkiego. Ja wybieram do miseczki co najlepsze i układam :D A wy jaką karmę kupujecie swojemu pupilowi? Wsypujecie ziarenka czy wybieracie? Zachęcam podzieleniem się waszej opinii w komentarzu!
Bloom/Klaudia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena