sobota, 19 lipca 2014

Chomik jako prezent?

Hejka! Pewnie zdarzyła wam się kiedyś taka sytuacja - musieliście komuś kupić prezent np. na urodziny, ale nie wiedzieliście czego ten ktoś chce. Nie mieliście też za bardzo kasy na prezent. Pomyśleliście... A może kupię mu chomika? Jest to jak najbardziej zły pomysł. Dlaczego? Chomik to nie zabawka. Zresztą według mnie żadne zwierze nie nadaje się na prezent. Przede wszystkim nie wiadomo czy ten ktoś chce chomika. Po za tym nawet gdyby chciał nie wiadomo czy jego rodzice by się zgodzili. Może się też tak zdarzyć, że ten ktoś nie ma zielonego pojęcia o opiece nad chomikiem. A nawet jeśli by chciał chomika, miał zgodę rodziców i doświadczenie - nie ma nic przygotowanego dla tego malucha. Chyba byście nie chcieli, żeby ten ktoś jak sobie pójdziecie od razu poszedł do sklepu zoologicznego i zwrócił chomika.
Więc mam nadzieję, że takich sytuacji unikniecie :)
Bloom/Klaudia

4 komentarze:

  1. Zwierzę jako prezent - Moźba dać jeśli jest się rodzicem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wika Habdas : Tak, ale tylko wtedy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie nie powinno się dawać zwierząt jako prezent :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ - rozstrzygnięcie konkursu, w którym brałaś udział (pewne komplikacje) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nie powinno się dawać zwierząt w prezencie. Aczkolwiek kupilam mojej przyjaciółce chomika. Miała klatkę i zgode rodziców. Prezent był udany bo o nim marzyła (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena