wtorek, 8 lipca 2014

Co zrobić gdy chomikowi leci krew z nosa?

Hejka! Najpierw dlaczego chomikowi może lecieć krew z nosa? Może niefortunnie upaść lub po prostu jest mu za gorąco albo jest chory. Ja spotkałam się z pierwszym przypadkiem. Kiedyś Lola mi upadła i przez chwilę kulała, a potem leciała jej krew z nosa. Wprawdzie nie wiele może z kropelka, ale to już niedobry znak. Więc co zrobiłam? Wzięłam chusteczkę i namoczyłam w zimnej wodzie, a potem przyłożyłam Loli do nosa. Pomogło. Gdyby wam nie pomogło musicie się udać z chomiczkiem do lekarza bo może być to coś poważniejszego. Gdy już krew przestanie lecieć włóżcie chomika do klatki i dajcie mu na razie spokój i oczywiście starajcie się uważać :) Ja też staram się teraz uważać gdy trzymam ją na rękach :)
Znowu krótko, ale na temat xD
Bloom/Klaudia

2 komentarze:

  1. Krew lecąca z nosa może oznaczać też alergię, np. na trocinki, karmę, owoce itd. Wtedy trzeba udać się do weterynarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Michalina M. : Dzięki, nawet nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena