piątek, 4 lipca 2014

Czy chomik może pić mleko?

Hejka! Niektórzy uważają, że chomik może pić mleko, a niektórzy uważają, że nie może go pić. Którzy mają rację? Ci drudzy. Chomik na pewno nie może pić krowiego mleka. Dlaczego? Prawie wszystkie ssaki nie mogą go pić oprócz krów i ludzi. U kotów krowie mleko powoduje biegunkę, więc co dopiero u chomika? Zwierzątko to może pić tylko mleko swojej matki (oczywiście gdy jest jeszcze malutki). Chomikowi możemy dawać do picia wodę. Ale słyszałam również o jakimś napoju odżywczym dla chomików. Jednak najlepiej tradycyjnie jest dawać chomikowi, chłodną wodę z butelki (oczywiście bez gazu), ewentualnie przegotowaną kranówkę.
Mam nadzieję, że wiecie już co nadaje się do picia dla waszego pupila :)
Bloom/Klaudia

4 komentarze:

  1. Moja babcia daje Kropce (mój kotek) wode z mleczkiem. Tak można, znam sie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wika Habdas : Tak, mleko z wodą raczej można, ale już samo mleko może być niebezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje koty od dziecka przygotowywane są do krowiego mleka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda Huk : Ok, spoko, ale to był tylko przykład.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena