wtorek, 29 lipca 2014

Konkurs I ♥ Świat chomika

Hej! Przepraszam, że tak dawno mnie nie było, ale byłam w różnych miejscach i wracałam z nich zmęczona.
Jak obiecałam mam dla was niespodziankę! Jak się domyślacie jest to konkurs. O co w nim chodzi? Musicie zaprojektować napis I ♥ Świat chomika lub podobny. Projektować napisy możecie TUTAJ. Gdy już zaprojektujecie napis i go pobierzecie należy go przesłać na adres e-mail : klaudia.zankowska@wp.pl
Obrazek ma być w załączniku, a w wiadomości podajcie link do swojej strony internetowej (np. wasz blog, facebook, ask.fm itp.). Aby potwierdzić wasz udział w konkursie musicie umieścić na waszej stronie banner konkursu. Oto on :
Nagrody :
1 miejsce - umieszczenie napisu na blogu, 20 like lub komentarzy na Twojej stronie
2 miejsce - 15 like lub komentarzy na Twojej stronie
3 miejsce - 10 like lub komentarzy na Twojej stronie
Macie czas do 11.08.2014r.
Przez ten czas nie będzie postów, chyba, że w ważnej sprawie.
Powodzenia!
Bloom/Klaudia

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena