sobota, 12 lipca 2014

Więcej o domku

Cześć! Dzisiaj napiszę o domku :) Domek służy chomikowi do chomikowania w nim zapasów (więcej o tym TUTAJ), jako kryjówka oraz czasami do spania :) Oczywiście jest niezbędny w każdej klatce. Gdy kupimy chomikowi domek, lub będzie on już w wyposażeniu klatki - nic do niego nie wkładajmy. Chomik sam uzna co powinno się tam znajdować i to przyniesie. Jaki powinien być ten domek? Domek nie może być ani za mały, ani za duży (no chyba, że mamy wielką klatkę xD). Powinien mieć dwa otwory. Tak samo jest z domkami, jak z kołowrotkami - lepiej kupić plastykowy niż drewniany (więcej o tym TUTAJ). Domek raczej nie powinien być przeźroczysty, skoro ma być kryjówką naszego malucha. Akurat Lola ma przeźroczysty domek, bo w ogłoszeniu był pokazany normalny domek, a ja dostałam przeźroczysty. Ale Lola polubiła swój nowy domek, lecz różnie bywa. Niektóre domki nie mają podłogi, takich też radzę nie kupować bo chomik może przesunąć domek i rzeczy, które były w tym domku są tam gdzie nie powinny być. Teraz jak zwykle przykład dobrego i złego domku.
Dobry :
Ten domek, akurat mi się nie podoba, ale spełnia wszystkie wymagania dotyczące domku.
Zły :
Domek jest mały, ma tylko jeden otwór i nie ma podłogi. 
To powodzenia w szukaniu domku :)
Bloom/Klaudia

2 komentarze:

  1. Mój królik nie ma domku... i tak miało być, ponieważ chcieliśmy, by cały czas był na widoku. Takie życie rodzinnego celebryty, zero prywatności :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wirginia : Ja nie wiem jak jest z królikami, to o domku dla chomika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena