czwartek, 10 lipca 2014

Więcej o klatce

Hejka! Dzisiaj napiszę więcej o klatce.
Klatka dla chomika powinna mieć co najmniej 60X40 cm w podstawie, a nawet lepiej byłoby gdyby była jeszcze większa. Dla chomika syryjskiego musi być obowiązkowo większa :) Dlaczego taka duża dla tak małego chomika? Chomik może nie jest duży, ale za to potrzebuje dużej przestrzeni. Musi być miejsce na podstawowe wyposażenie klatki (więcej o tym TUTAJ). Jak otworzycie link, który wam podałam to nie patrzcie na tą klatkę, która tam jest bo jest zła. Lola ma już inną klatkę. Dodatkowo powinna być przestrzeń, żeby w klatce nie było za ciasno. Chomik dzięki temu może się wspinać po prętach, biegać po całej klatce i urządzać se sypialnie w trocinach :) Klatka powinna mieć małe odstępy między prętami, najlepiej ok. 1 cm. Dlaczego? Chomik wydaje się gruby, ale potrafi się tak spłaszczyć, że może uciec przez za duże odstępy między prętami! Teraz pokażę przykład dobrej i złej klatki. Dobra :
 Akurat ta jest nowym domkiem Loli :) Jest dostępna na Allegro za 99 zł.
Zła :
To jest jakiś żart, a nie dom dla chomika! Mogłaby bardziej służyć za transporter, ale szkoda wydawać na to kasę! Również jest na Allegro, ale za ok. 40 zł! To naprawdę jakiś żart.
Mam nadzieję, że pomogłam.
Bloom/Klaudia

1 komentarze:

  1. Rzeczywiście druga klatka nadaje się na transporter, ale nie na dom. Pomine już fakt, że kazać zwierzakowi mieszkac w czyms takim to po prostu októcieństwo. Ja np. mam klatkę Jerry II. Taką samą jak ma Twoja Lola, ale moja nie ma tuneli, mój chomiczek, któremu to kupowałam, nie przepadał za czymś takim. No i zmeniłam domek i kółko na większe, bo miałam Syryjka. A co do yej drugiej klatki, to faktycznie na transporter można ją kupić, bo jak patrzę na wymiary, to opłaca się bardziej od transporterow

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena