czwartek, 17 lipca 2014

Więcej o kuwecie

Cześć! Dzisiaj będzie o kuwecie lub jak kto woli piaskownicy. Kuweta raczej nie znajduje się w podstawowym wyposażeniu klatki tzn. nie jest z nią sprzedawana jak np. kołowrotek (więcej o tym TUTAJ). Mimo to warto coś takiego kupić i wsypać tam piasek dla szynszyli. Chomiki syryjskie będą w nim kopać, a dżungarskie kąpać :D Ja posiadam taką kuwetę :
Tylko, że inny kolor :D Pani w zoologicznym powiedziała mi, że to jest najmniejsza jaką mają, ale i tak według mnie jest duża i chomik się w niej może wyszaleć :D
Na ten temat chyba nie mam już nic więcej do powiedzenia.
Bloom/Klaudia


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena