wtorek, 15 lipca 2014

Więcej o miseczce

Cześć! No to dzisiaj o miseczce :)
Jak pewnie się domyślacie miseczka to miejsce pokarmu chomika. Niektórzy trzymają w miseczka również wodę lub mleko (chomik nie powinien pić mleka, więcej o tym TUTAJ). Czy wielkość lub jej wykonanie ma znaczenie? Tak. Najlepiej kupić ceramiczną niż plastykową. Dlaczego? Ponieważ chomik może przewrócić plastykową miseczkę, a ceramicznej już nie uda mu się wywrócić. Oczywiście można kupić plastykową, ale lepiej, żeby była na tyle duża, żeby chomik jej nie przewrócił. Natomiast ceramiczna może być o dowolnej wielkości. Teraz dobra i zła :)
Dobra :
Ta jest ceramiczna i ma odpowiednią wielkość. Chomik jej nie wywróci.
Zła :
Taką tylko, że beżową ma niestety Lola i ciągle ją wywraca, więc wiem z doświadczenia, że ta nie jest odpowiednia.
To tyle na dzisiaj.
Bloom/Klaudia

5 komentarze:

  1. Mój chomik miał tą drugą, ale jej nie wywracał. Zapraszam na konkurs fotograficzny: http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczara :) : Szczęściara... Moja ciągle ją wywraca i muszę z powrotem wkładać do miseczki to co wywaliła do trocin xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mój chomik nie wywraca miseczki, to jakieś pomówienia! Za to z satysfakcją wyjmuje z niej jedzenie i wyrzuca je na zewnątrz klatki. To samo robi ze swoimi kupami :I

    OdpowiedzUsuń
  4. Maria : Różnie z tymi chomikami bywa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam psa i kota. Po remoncie +królik. Ja miałam ( jak miała świnkę morską) taką. Miseczkę zawieszaną na klatce. Założyłam nie dawno blog o zwierzętach: zwierzeta-tez-maja-glos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena