niedziela, 7 września 2014

Kolba Vitapol owoce leśne - opinia Loli

Siema! Dzisiaj mały odpoczynek od opisywania gatunków chomików :)
W piątek byłam w zoologicznym i kupiłam Loli karmę i inny smak kolby niż zwykle (tamtej już nie było). Tak ona wygląda :
Według mnie wygląda smakowicie, ale Lola od piątku aż do teraz jej nie ruszyła. Nawet do niej nie podeszła. Ale nie sugerujcie się jej opinią, ponieważ zepsuł jej się kołowrotek i mój tata ma go naprawić, ale potrzebuje jakiś śrubek. Małej przez to się nudzi i obgryza kraty. Cena jednej paczki jakichkolwiek kolb z Vitapol (2 sztuki) kosztuje ok. 5 zł, a jedna taka kolba ok. 2,50 zł. Ja zawsze kupuję jedną :) Czy chcecie kupić taki smak kolby to już wasza sprawa bo sama nie wiem co o tym sądzić.
Do następnego postu!
Bloom/Klaudia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena