wtorek, 23 września 2014

Konkurs Blogowe otrzęsiny

Siemka! Miałam nie pisać tydzień, ale wyszło, że nie pisałam o dwa dni za dużo, ale to dlatego, że mam dużo nauki. Obiecałam wam konkurs więc macie konkurs :)
O co w nim chodzi? Postanowiłam, że każdemu nowemu autorowi tego bloga będę robić tzw. otrzęsiny (jeśli ktoś chodzi lub chodził do gimnazjum może wie co to jest). Waszym zadaniem jest wymyślenie jednego zadania, które ma się pojawić na tych otrzęsinach. Od razu mówię, że zadanie nie może być trudne bo każdy musi je przejść. No i oczywiście musi być wykonalne przez internet. Uwaga! Julia niestety nie może wziąć udziału w konkursie ponieważ w najbliższym czasie to ona będzie przechodzić takie otrzęsiny. Co zrobić by wziąć udział w konkursie? Musicie w komentarzu pod tym postem podać link do swojej strony internetowej np. wasz fb, ask, blog itp. Pod tym musicie napisać jakie zadanie proponujecie. Aby potwierdzić wasz udział w konkursie musicie na podaną przez was stronę dodać to zdjęcie :

Czas na nagrody xD :
1 miejsce - wykorzystywanie pomysłu, 20 like/komentarzy na stronie
2 miejsce - 15 like/komentarzy na stronie
3 miejsce - 10 like/komentarzy na stronie
Konkurs trwa do 30.09.2014r.
Przez ten czas nie będzie postów chyba, że w ważnej sprawie.
Powodzenia!
Bloom/Klaudia

4 komentarze:

  1. zwierzeta-tez-maja-glos.blogspot.com
    Zadanie: Post Np.: "Świąteczne przysmaki chomika". Znajdż do tego posta potrzebne grafiki google, noi przepisy na przysmaki. Ułóż treść.


    Koniec

    OdpowiedzUsuń
  2. Wika Hadbas : Wszystko ok, tylko musisz dodać na swojego bloga to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger mi sie nie chce zainstalowac. Juz dodaje.

      Usuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena