sobota, 27 września 2014

Rok minął jak jeden dzień...

Cześć! Pewnie się zastanawiacie co takiego ważnego się stało, że napisałam post w trakcie konkursu (oczywiście jest on nadal aktualny). Dokładnie rok temu Lola przyjechała razem ze mną do mojego domu. Pamiętam to jakby było wczoraj. Oto jej pierwsze zdjęcie :
Jaka była wtedy malutka, a teraz podrosła i przytyła :D
Z tej okazji od mojej mamy dostała orzecha włoskiego i pestkę dyni domowej roboty :D Chciałam jej jeszcze dać kawałek żółtego sera, ale to by było dla niej za dużo.
A wasze zwierzaki kiedy do was przybyły? :)
Bloom/Klaudia

2 komentarze:

  1. Chomiczek słodki. Ja nie mam żadnych zwierzaków. Czasem tylko przebiegają przez mój ogród koty sąsiadów, czasem nawet wygrzewają się na parapetach okien naszego domu. Chyba im tu dobrze :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 maja 2012. 2 lata jak 2 dni... Kropkuś(ksywla Kropki- mojego kota) jest już 2 lata...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena