niedziela, 14 września 2014

Zielona szkoła

Hejka! Chciałam wam ogłosić, że nie będzie mnie przez najbliższy tydzień bo jadę na zieloną szkołę, więc z mojej strony nie będzie żadnych postów. Wyjeżdżam dzisiaj o 22:00, a wracam za tydzień ok. 5:00. Lolą będzie się opiekować moja mama. Zrobiłam jej taki grafik, żeby łatwiej jej było wiedzieć co ma zrobić :
Jeśli też jedziecie na coś podobnego możecie też zrobić coś takiego :) Gdy wrócę z zielonki myślę, że zrobię jakiś konkurs. Mam nadzieję, że Julia da sobie radę z postami.
To do mojego powrotu!
Bloom/Klaudia

2 komentarze:

  1. Miłej zabawy :) Mama na pewno da sobie radę.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z grafikiem :)
    Na pewno twojej mamie się przydał ;3
    / http://mojswiat-mojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Miło mi, że chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Świat chomika, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena